easy2run - groepstraining 

Easy2run groepstraining

 

Dat hardlopen goed voor de conditie is dat is bij de meeste mensen wel bekend. Maar als je te snel en verkeerd opbouwt kan hardlopen ook blessures in de hand werken.

 

Meerdere onderzoeken hebben de laatste jaren steeds meer uitgewezen dat hardlopen ook vele gunstige effecten hebben op het brein en de psyche en dat het somberheid, depressieve- en spanningsklachten vermindert door de endorfines bij vrijkomen tijdens het hardlopen.

 

Heb jij....

  • veel stress?
  • heb je je hoofd vol gedachten en krijg je die niet tot rust?
  • voel je je moe en lusteloos?
  • slaap je slecht?
  • moet je binnenkort geopereerd worden of ben je herstellende van een operatie of ziekte?
  • wordt je tijdens het sporten geplaagd door blessures?
  • zie je het op dit moment allemaal erg somber in?
  • en wil je NU stappen zetten om dit te verbeteren….

 

Ik leer jou rustig hardlopen zodat jij je conditie opbouwt maar vervelende blessures voor blijft.

Ik help je krachtiger en zelfverzekerder worden zodat je weer meer plezier ervaart en beter kunt ontspannen.



Door een combinatie van Running therapie, hardlopen via de Sportrusten methode, kracht- en ontspanningsoefeningen en leefstijlcoaching help ik jou vooruit naar meer energie, ontspanning en plezier in je leven! 



Praktische info;

  *  Easy2run is hardlopen zonder prestatie druk, de doelen waar naar toe gewerkt wordt worden uitgedrukt in totale loopduur of een                 bepaalde afstand maar altijd zonder druk. Plezier en gezondheidsverbetering staat altijd bovenaan!

    • Op maandagochtend om 9.30 uur vanaf de Hambroekplas in Borculo                            
    • Op woensdagochtend om 9.30 uur vanaf de Hambroekplas in Borculo                                                                                                                     op de maandagochtend een training met  balans/ kracht oefeningen en vervolgens tempowisselingen voor het                                                   verbeteren van de conditie , op de woensdagochtend ligt de nadruk op langer achtereen lopen op laag tempo.
    • De trainingen duren ongeveer een uur en we sluiten af met een lekker kopje koffie           
    • Betalingsmogelijkheden; per les, per traject of middels een strippenkaart (zie tabblad tarieven)